Székhely egyéni vállalkozónak

Székhely egyéni vállalkozónak

Székhelycím lakcím szolgáltatással

Székhelycím + lakcím + postakezelési szolgáltatás havi fizetési konstrukcióval


1. Állandó lakcím szolgáltatás ára 1 évre 0 Ft.
2. Postakezelési szolgáltatásnak egyszeri adminisztrációs szerződéskötési díja: 30.000 Ft
3. Postakezelési szolgáltatás egyéni vállalkozóknak ára 1 éves szerződés esetén 5.500 Ft/hó.

1 éves postakezelési szolgáltatási szerződés havidíjas előfizetéssel.


1. Határozott idejű postakezelés szolgáltatási szerződés állandó lakcímmel és székhelycímmel.
2. Lakcím szolgáltatás és a postakezelési szolgáltatás szerződés megkötése Önnel, vagy meghatalmazottjával.
3. A havidíj fizetése készpénzben vagy átutalással történhet
4. Név kihelyezése postaládára és ajtóra.
5. Szívességi befogadó nyilatkozatot adunk a lakcím bejelentéshez.
6. Szívességi befogadó nyilatkozat a székhelycím bejelentéséhez.
7. Tulajdoni lapot adunk az általunk biztosított ingatlanról.
8. Ön választhat, hogy a lakcímkártya ügyintézése személyesen vagy online történhet.
9. Küldemények átvételéről szóló kitöltött meghatalmazás átadása Önnek.
10. Önnek le kell adnia kitöltött postai meghatalmazást bármelyik postahivatalban.
11. Postai küldemények átvétele, tárolása és őrzése.
12. Értesítés levelek érkezéséről e-mailben.
13. Küldeményeit átveheti Ön, vagy a meghatalmazottja irodánkban, nyitvatartási időben.
14. Ha kényelmi szolgáltastásunkat igénybe veszi, akkor levélküldeményeit szkennelve elektronikusan küldjük.
15. Ha igénybe veszi ingyenes csomagátvételi szolgáltatásunkat, akkor Interneten rendelt csomagjait átvesszük és Önt értesítjük erről.
16. Szerződés időtartamának lejárta után lehetőség új szerződés kötésére
17. Szolgáltatásunkat hűségnyilatkozattal értékesítjük.
18. Ha Ön mondja fel a szerződését a lejárta előtt, akkor a fennmeradó időszak kiszámlázásra kerül

A szolgáltatás ára havi lebontásban fizetendő
5.500 Ft/hó Bruttó

Székhelycím + lakcím + postakezelési szolgáltatás havi fizetési konstrukcióval


1. Állandó lakcím szolgáltatás ára 2 évre 0 Ft.
2. Postakezelési szolgáltatásnak egyszeri adminisztrációs szerződéskötési díja: 40.000 Ft
3. Postakezelési szolgáltatás egyéni vállalkozóknak ára 2 éves szerződés esetén 3.500 Ft/hó.

2 éves postakezelési szolgáltatási szerződés havidíjas előfizetéssel.


1. Határozott idejű postakezelés szolgáltatási szerződés állandó lakcímmel és székhelycímmel.
2. Lakcím szolgáltatás és a postakezelési szolgáltatás szerződés megkötése Önnel, vagy meghatalmazottjával.
3. A havidíj fizetése készpénzben vagy átutalással történhet
4. Név kihelyezése postaládára és ajtóra.
5. Szívességi befogadó nyilatkozatot adunk a lakcím bejelentéshez.
6. Szívességi befogadó nyilatkozat a székhelycím bejelentéséhez.
7. Tulajdoni lapot adunk az általunk biztosított ingatlanról.
8. Ön választhat, hogy a lakcímkártya ügyintézése személyesen vagy online történhet.
9. Küldemények átvételéről szóló kitöltött meghatalmazás átadása Önnek.
10. Önnek le kell adnia kitöltött postai meghatalmazást bármelyik postahivatalban.
11. Postai küldemények átvétele, tárolása és őrzése.
12. Értesítés levelek érkezéséről e-mailben.
13. Küldeményeit átveheti Ön, vagy a meghatalmazottja irodánkban, nyitvatartási időben.
14. Ha kényelmi szolgáltastásunkat igénybe veszi, akkor levélküldeményeit szkennelve elektronikusan küldjük.
15. Ha igénybe veszi ingyenes csomagátvételi szolgáltatásunkat, akkor Interneten rendelt csomagjait átvesszük és Önt értesítjük erről.
16. Szerződés időtartamának lejárta után lehetőség új szerződés kötésére
17. Szolgáltatásunkat hűségnyilatkozattal értékesítjük.
18. Ha Ön mondja fel a szerződését a lejárta előtt, akkor a fennmeradó időszak kiszámlázásra kerül

A szolgáltatás ára havi lebontásban fizetendő
3.500 Ft/hó Bruttó

Székhelycím + lakcím + postakezelési szolgáltatás éves fizetési konstrukcióval


1. Állandó lakcím szolgáltatás ára 1 évre 0 Ft.
2. Postakezelési szolgáltatásnak nincs adminisztrációs díja
3. Postakezelési szolgáltatás egyéni vállalkozóknak ára 1 éves szerződés esetén 5.000 Ft/hó.

1 éves postakezelési szolgáltatási szerződés havidíjas előfizetéssel.


1. Határozott idejű postakezelés szolgáltatási szerződés állandó lakcímmel és székhelycímmel.
2. Lakcím szolgáltatás és a postakezelési szolgáltatás szerződés megkötése Önnel, vagy meghatalmazottjával.
3. Az éves díj fizetése készpénzben vagy átutalással történhet
4. Név kihelyezése postaládára és ajtóra.
5. Szívességi befogadó nyilatkozatot adunk a lakcím bejelentéshez.
6. Szívességi befogadó nyilatkozat a székhelycím bejelentéséhez.
7. Tulajdoni lapot adunk az általunk biztosított ingatlanról.
8. Ön választhat, hogy a lakcímkártya ügyintézése személyesen vagy online történhet.
9. Küldemények átvételéről szóló kitöltött meghatalmazás átadása Önnek.
10. Önnek le kell adnia kitöltött postai meghatalmazást bármelyik postahivatalban.
11. Postai küldemények átvétele, tárolása és őrzése.
12. Értesítés levelek érkezéséről e-mailben.
13. Küldeményeit átveheti Ön, vagy a meghatalmazottja irodánkban, nyitvatartási időben.
14. Ha kényelmi szolgáltastásunkat igénybe veszi, akkor levélküldeményeit szkennelve elektronikusan küldjük.
15. Ha igénybe veszi ingyenes csomagátvételi szolgáltatásunkat, akkor Interneten rendelt csomagjait átvesszük és Önt értesítjük erről.
16. Szerződés időtartamának lejárta után lehetőség új szerződés kötésére
17. Szolgáltatásunkat hűségnyilatkozat nélkül értékesítjük.
18. Ha Ön felmondja a szerződését az időtartam lejárta előtt, akkor nincs retorzió

A szolgáltatás ára egy összegben előre fizetendő.
Egy évre 60.000 Ft Brutto

Székhelycím + lakcím + postakezelési szolgáltatás kétéves fizetési konstrukcióval


1. Állandó lakcím szolgáltatás ára 2 évre 0 Ft.
2. Postakezelési szolgáltatásnak nincs adminisztrációs díja
3. Postakezelési szolgáltatás egyéni vállalkozóknak ára 2 éves szerződés esetén 3.500 Ft/hó.

2 éves postakezelési szolgáltatási szerződés havidíjas előfizetéssel.


1. Határozott idejű postakezelés szolgáltatási szerződés állandó lakcímmel és székhelycímmel.
2. Lakcím szolgáltatás és a postakezelési szolgáltatás szerződés megkötése Önnel, vagy meghatalmazottjával.
3. A két éves díj fizetése készpénzben vagy átutalással történhet
4. Név kihelyezése postaládára és ajtóra.
5. Szívességi befogadó nyilatkozatot adunk a lakcím bejelentéshez.
6. Szívességi befogadó nyilatkozat a székhelycím bejelentéséhez.
7. Tulajdoni lapot adunk az általunk biztosított ingatlanról.
8. Ön választhat, hogy a lakcímkártya ügyintézése személyesen vagy online történhet.
9. Küldemények átvételéről szóló kitöltött meghatalmazás átadása Önnek.
10. Önnek le kell adnia kitöltött postai meghatalmazást bármelyik postahivatalban.
11. Postai küldemények átvétele, tárolása és őrzése.
12. Értesítés levelek érkezéséről e-mailben.
13. Küldeményeit átveheti Ön, vagy a meghatalmazottja irodánkban, nyitvatartási időben.
14. Ha kényelmi szolgáltastásunkat igénybe veszi, akkor levélküldeményeit szkennelve elektronikusan küldjük.
15. Ha igénybe veszi ingyenes csomagátvételi szolgáltatásunkat, akkor Interneten rendelt csomagjait átvesszük és Önt értesítjük erről.
16. Szerződés időtartamának lejárta után lehetőség új szerződés kötésére
17. Szolgáltatásunkat hűségnyilatkozat nélkül értékesítjük.
18. Ha Ön felmondja a szerződését az időtartam lejárta előtt, akkor nincs retorzió

A szolgáltatás ára egy összegben előre fizetendő.
Két évre 84.000 Ft Bruttó